20 Mayıs 2008 Salı

Kızgın ama Sevimli ama Eğlenceli Barımız

SISMAN KILLI VE KIZGIN PARTI (2 MAYIS 2008 CUMA – BEARPHORUS AYI BARI) Sisman, tombul, kilolu, kıllı, butun ayilar kızgın ama eglenceli, uluslar arasi atmosferde ayi ayiya eglencenin tadini cikaralım. kilolalarinizi, killarinizi gururla sere serpe sohbet ve dansin keyfini cikara cikara, haydi ayilar bearphorus barda eglence!...

Tarih: 2 Mayis 2008, Cuma
Saat: 20:00 – 03:00
Yer: Bearphorus Ayi Bari
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
FAT HAIRY AND FURRIOUS PARTY (2 May 2008 Friday – BEARPHORUS BEARS BAR)
Fat, chubby, beefy, hariy and furious bears, lest have fun, furious but funny and happy in the international atmosfer with so many bears at the bearphorus bar. Dance, have fun with proud of your weight and hair.

Bu olaya aslında hiiç karışmak istemiyordum ama işte boşboğazlık illa bi sesimi çıkartıcam.Türkiye'de sadece ayılara özel bir bar açılması bütün camiamız tarafından heyecanla mutlulukla karşılandı.Ki şahsen ben kendi bulunduğum şehirde böyle bi barın yokluğunu hissetmiyorum.Tamam mix bir bara sahip bi yerdeyim sadece ayılar gelmiyor ki ayı denen birşey görmüyorum bile denebilir hep çıtırcılarla dolu bir yer "Nefret ediyorummm!!!" durumunda da değilim elbette..:) Henüz bu yeni açılan bara gitmiş değilim ama duyumlarım pekte iç açıcı değil umarım söylentilerde olduğu gibi yakın zamanda kapanmaz.Aslında üstüne gidilse ve ilerleyen yıllara yatırım yapılarak yurtdışında da adından söz ettiren bir mekana sahip olsak ne kadar iyi olurdu..
Konuyu saptırmayayım bu ilan bana acaip geldi bilmiyorum sizlere nasıl geldi..Kızgın ama eglenceli? Şimdi bunlar neye kızgın ben anlamadım..Veya ayı olmanın kuralı kızgın olmakmıdır? Ki burda ifade edilen kızgınlık nedir?Malum türkçemiz bi oyana bi bu yana çekilebilen bir dil..
Bir ayı barı açtık diyorsunuz ee haliyle gelenlerde ayılar veya ayıseverler olabilir ki bu kişiler neden kıllarından kilolarından utansınlar?Toplum olarak komplexlimiyiz biz?Bizler utanıyoruz çekiniyoruzda sizler bize "Utanmayın,bu da gelir bu da geçerr..." misali teselli mi ediyorsunuz?
Sere serpe gösterin falan?Bu ne demek?Barda soyunun dökünün kıllarınızı kilolarınızı gösterin millete oracıkta millet bayram etsin herkescikler bakışsın elleşsin ahanda parti öyle olmaz böyle olur buna international parti denir demek mi oluyo onu hiç anlamadım..
Görüldüğü üzere ben bir afişi bile yanlış anlayabiliyorken neler neler geçer aklımdan kimbilir...
Fast&Furrious filminden esinlenilmiş sanki..
Her neyse bar hakkında gelişmeleri burdan öğrenebilirsiniz..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

KIZGINLIKTAN KASIT KIZIŞMA DÖNEMİNE TEKAMÜL EDEN O KIZGINLIKMIDIR YOKSA BEN HER ZAMANKİ GİBİ İÇİME FİT KOYMAKTAN MIÇIMA ET KOYMAYA FIRSATMI BULAMIYORUM :p




DİPÇİK NOT : FANATİK ADMİRER (BEAR LOVER)