19 Nisan 2008 Cumartesi

150,000 Çubuğa Sawyerla Bi Gece...


Josh Holloway yani Sawyer da hem blogumu hemde ülkemizi şenlendirdi bu hafta..Geleceğine dair söylentiler duymuştum ama ''hadi canım..koskoca Sawyer o bea'' demedim ki Jack i daha çok takdir eder ve begenirim.
İlk Uğur Dündar'a katıldığını gördüm..Ben yine şok şok şok...
Uğur Bey ingilizce bilmio..Hadi onu geçtim Josh konuşurken o suratındaki anlamsız salakça gülümseme hatta gülümseme bile değil sırıtma..Losttan bi haber bi Uğur dündar..
Neyse efenim konumuz o değil.Dün gece itibariyle Josh Beyaz Show a konuktu..Bu adam bu kadar mı tatlıydı ve mütevaziydi...
Cidden eskiden gıcık olsamda tüm Lost bölümlerini tekrardan izleyip dikkat edeceğim Sawyer a..Keza hep Jacke odaklanmış başka bişi görmemiştim..:)
Magnum u bol bol yemeliyiz..Helal olsun sana Magnum..
Haa unutmadan Magnumun yeni kampanyası şuymuş ''150,000 Çubuk biriktirene Sawyerla bi gece!!!''





1 yorum:

Adsız dedi ki...

hafta başı itibari ile algida ya iş başvurusu yapılı iş başıyapılsın ardında 150 000 çubuk maaş karşılı olarak alınıp istifa edilinsin :P