18 Nisan 2008 Cuma

Dominic ve Elijah



Dominic Monaghan (Charlie Pace)'ı hepimiz Lost dizisiyle tanıdık.Tamam adam daha önce Yüzüklerin Efendisinde falan oynadı ama hepimiz onu Charlie rolüyle sevdik.
Çok değil bundan kısa bi süre önce dizide ki Kate ile beraber olduğu gündeme geldi.Ondan ayrılmasının ardından yine Yüzüklerin Efendisinden tanıdığımız Elijah Wood la olan yakınlığı anılıyordu.İkisinin aynı evde yaşamaya başladıkları falanı filanı derken sonunda sevişme görüntüleri internete düşmüş..(Bu internete düşmüş olayınıda ben çözemiyorum.Neden benim internetime düşmüyor hiç? Yani ben bulamadım bu görüntüleri.:) )
Çeşitli haber sitelerinde ve forumlarda yapılan yorumları okumak eğlenceliydi..Kız cinsinin hepiciği üzgün bi durumda şuan..Eh haksız da sayılmazlar Elijah ı bilemem ama Dominic gibi birisinin karşı tarafa geçmesi onlar için bir hezimet.Ve hala görüyorum ki ilk taşlar hep din üzerine atılıyor.''Bunlar cehennemlik yanacaklar!!'' ''İğrenç mahluklar tanrı kadınla erkek birlikte olsun diye yarattı'' vb..hepimizin alışık olduğu sözler...Sadece aklıma yatmayan ve yatmayacak olan şey şudur ki ''Madem bu bölesine bir günah,bölesine bi cezası var neden Tanrı bize bu tohumları ekti...'' belkide sadece nesilden nesile gelen korkutmalardandır..
Dominic ve Elijah a mutluluk dilemekten başka bi çaremiz yok...Darısı bizim başımıza...




1 yorum:

Adsız dedi ki...

darısı başımıza

güzel temnnin ve paylaşımın için tşkler