15 Nisan 2008 Salı

Hızlı bi şekilde Dalış


Selam Herkese,
Blog alemine bende şekil A sol tarafta görüldüğü üzere dalış yapmış bulunuyorum..
Ha bu blog çok mu gerekliydi,yapmazsam bişi mi kaybederdim ve sizin bundan kârınız ne olacak...
Aslında uzun süredir içimdekileri rahat bi şekilde dışarıya vuramadığımı farkettim ve o yüzden bu sayfayı oluşturmuş bulunuyorum..Belki insanlık için küçük ama benim için büyük bi atılım olmuş oldu.
Yabancı bloglardan da esinlenmelerim oldu tabi Türk blog tarihinin gelmiş geçmiş en kıdemli bloggerı ''içimdeki Ayı''dan da esinlenmelerim olucak..Merak etmeyin direk gidip ondan bişiler çalmayacağım.
Bu siteye aslında ingilizce gönderiler yapmayı planlamıştım ama o kadar iyi değilim sanırım bu konuda yarın bi gün bi yerde tıkanıp kalmak istemediğimden içimdekileri direk söyleyebilmek için ve sizlerin gerçek fanlarım olacağınızı düşünerekten sizlere hizmet edeceğim..Çok ukalaca oldu sanırım.Umarım bu iş yarıda kalmaz.
Kazamız mübarek olsun diyerek ilk iletime son veriyorum..Sevgiler saygılar..
...DaiCub...

6 yorum:

gaykedi dedi ki...

aramıza hoş geldiniz efendim, biz ayı olmasakta, aynı ormanın, aynı gökkuşağının altında yaşayan eşcinselleriz sonuçta, blog yazma içgüdüsü konusunda bir arkadaşımın yazdıklarını çok beğenmiştim bir oku "derim", bu arada umarım ilk yorumu ben yapmışımdır, daha hiç yorum okeylenmemiş gözüküyor çünkü, görüşmek üzere :p

Adsız dedi ki...

cemi cümlemize hayırlı uğurlu ve bol fan lı olsun dileğimle

Adsız dedi ki...

Ayi degilim. Hatta ayicik bile sayilmam ama ayilara ozel ilgim var. :o)

Merhaba, merakla bekliyoruz.

www.elifsavas.com/blog

DaiCub dedi ki...

Herkese çok tşk ederim..:)ve çook hoşbuldum..
İçimdeki Ayı'nın tanıtımı için tşk ederim..
Herkesin ayı olmasına gerek yok dediğiniz gibi hepimiz aynı gökkuşağının altında yaşıyoruz hayaller kuruyoruz..Elele umarım çok şeyler aşarız..
Elif'cim blogunu inceledim cidden cok begendim..Umarim yorumlarimin değişmezlerinden olursun..
İstediğiniz bi konu veya birşey olursa blog ismiyle ayni gmail hesabina mail gecebilirsiniz tşkler..

deliAYI dedi ki...

Blog aleminde bir ayının daha olması kadar güzel bir şey olabilir mi, tabiki olabilir ama bu senin buralara gelmenin güzelliğine gölge düşürmez. Sevindirik oldum, mutlu oldum. Hoşgeldin DaiCub

bearist72 dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. Dalış yaptığın resim pek şirin, kaynağında başka resimlerde varmı bi link verseydin

Not:kelime doğrulama bi burda çıktı. pek can sıkıcı sana özgü ise kaldır bence...